100% Fanni 5.0

Hogy miről is szól a blogom? A Világról. Tőlem...Nektek.

Friss topikok

  • Emberkedő Huba: Snippi fotokra lennék kíváncsi:-D Én is magyar vizsla vagyok!!! :-D (2008.08.11. 17:16) A kedves magyar vizsla

Linkblog

Az öreg írógép

2008.07.30. 13:16 - FanniSilver

Anya pár hete megkereste nekem az ő öreg írógépét. Mikor először megláttam megrémültem. Hatalmas volt, ráadásul nem is könnyű. Nem értettem mi szükség volt ekkora szörnyekre régen. Azóta rájöttem, balga voltam. Az első pár gépelt sor után egyszerűen nem tudtam leállni. Öntöttem magamból a gondolatokat, verseket, novellákat. Lassan a hangos, ütemes hang sem zavart. Mi több! Olyan volt mintha egyfolytában azt duruzsolná: írj!

A bejegyzés trackback címe:

https://fannifsilver.blog.hu/api/trackback/id/tr53592663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása