100% Fanni 5.0

Hogy miről is szól a blogom? A Világról. Tőlem...Nektek.

Friss topikok

  • Emberkedő Huba: Snippi fotokra lennék kíváncsi:-D Én is magyar vizsla vagyok!!! :-D (2008.08.11. 17:16) A kedves magyar vizsla

Linkblog

Hódok, avagy a természet mérnökei

2008.07.30. 18:54 - FanniSilver

Épp most néztem meg egy filmet ezekről az ari teremtményekrő.  Az első félévben már voltam az osztállyal egy ilyen előadáson, de igazán csak most értettem meg milyen csodálatos előlények, ezek a túlméretezett rágcsálók. Igazából nem tudom mit írhatnék még. A hódok örök félre értett lények. Például tudtátok, hogy amikor az első európaik meglátták, halnak titulálták? Csak mert  a farka pikkelyes.

A hód megtalálható plüssként, ajándék tárgyként, a Canada-i pénzem és zázszól. Igen jól olvastátok! A zászlón. Vagyis az egyik felén. Ezért érdekes a Canadai- zászló. A kék anyag egyik felén a címer látható, a másikon a már ismert emlős. 

 

 

Remélem sok érdekességet olvasshattatok ebben a pár sorban! 

A bejegyzés trackback címe:

https://fannifsilver.blog.hu/api/trackback/id/tr36593175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása