100% Fanni 5.0

Hogy miről is szól a blogom? A Világról. Tőlem...Nektek.

Friss topikok

  • Emberkedő Huba: Snippi fotokra lennék kíváncsi:-D Én is magyar vizsla vagyok!!! :-D (2008.08.11. 17:16) A kedves magyar vizsla

Linkblog

Pláza cicák...Sicc innen!!!!

2008.07.30. 13:41 - FanniSilver

Pláza cicák. Szerintem mindenki tudja kikre gondolok. Szőke hajú ( most már van a szivárvány minden árnyalatában) ( + melír/ színezés ) rózsaszínbe öltözött, nyávogós...( nem akarok csúnyát mondani ). Egyszerűen ki nem állhatom ezeket a Barbie babákat. Ott nyivácskolnak, hogy "Olyan kövér vagyok! Nem megy rám az xs-es méret. Már az Etkins diéta sem segít. Azt hiszem ma sem eszek.""  Jaj, teljesen átérzem a fájdalmad. A szüleim meg a szódaüveg szemüveges doki folyton azzal traktál, hogy anorexiás leszek. Meghogy milyen gonosz vagyok, mert nem foglalkozom az afrikai éhező árvákkal. De én szoktam. Mindig sírva fakadok. Ők hogy tudnak ilyen soványak lenni?" Jó, talán kicsit túl spiláztam, de4 már nem állnak messze ettől.

Vannak a pláza cicáknak is selejtjei. Van az első osztály amit án rózsaszín malacnak hívok. Nekem nincs gondom a kövérekkel de amikor 10 cm-es műkörmökkel ( nem viccelek annyi volt xI ) és Hello Kitty-s ciccban megjelenik a Park Centerben... Ugye megértitek, hogy utána elment az étvágyam.

A második osztály az amikor valaki pláza cica akar lenni csak... mondjuk azt jobb lenne ha inkább feladná. Sajnos én is ismerek egy hasonló embert. Ő nem pláza cica hanem nem yorker-ből öltözött divat csajszi akar lenni. Néha megszánom mert úgy fut a "példaképei " után mint egy kis kutya. Aztán meg egy hétre kiborul mert neki nincs pasija a másik két lánynak meg van.

A bejegyzés trackback címe:

https://fannifsilver.blog.hu/api/trackback/id/tr1592697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása