100% Fanni 5.0

Hogy miről is szól a blogom? A Világról. Tőlem...Nektek.

Friss topikok

  • Emberkedő Huba: Snippi fotokra lennék kíváncsi:-D Én is magyar vizsla vagyok!!! :-D (2008.08.11. 17:16) A kedves magyar vizsla

Linkblog

Turkáló. Kond ez?

2008.08.18. 14:02 - FanniSilver

Hát nem is tudom. Ez nézett kérdése. Nekem nem lehet bajom vele hisz anyukám egy ilyen boltban dolgozik. Persze undi más levetett ruháit hordani...de végülis ha rokontól kapsz ruhát...Szerintem a kettő szinte ugyanaz. Ezenkívül mikor egyszer átruccantam anyuhoz unalmamban, azt hittem ott helyben ájjulok el!!! A kupac tetején agy VERSACE nadrág hevert. DE aztán eszembe jutott: "Biztos hamisítvány." De nem volt az!!! Megnéztem a gombot ( így lehet megállapítani, hpogy valódi-e ) és azon rajta volt a hamisítatlan VERSACE jel. Nagy felbuzdulásomban elkezdtem túrni a kupacot és nem hiszitek el mit találtam!!! Egy ARMANI nadrágot!!

Mivel mind a két márka olyandrága , hogy ha csak megnézed kiforgatnak mindenedből, rögtön elkondolkoztam. Lehet, hogy mégsem akkora hülyeség ez a turcsi dolog.

A bejegyzés trackback címe:

https://fannifsilver.blog.hu/api/trackback/id/tr56621276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása