100% Fanni 5.0

Hogy miről is szól a blogom? A Világról. Tőlem...Nektek.

Friss topikok

  • Emberkedő Huba: Snippi fotokra lennék kíváncsi:-D Én is magyar vizsla vagyok!!! :-D (2008.08.11. 17:16) A kedves magyar vizsla

Linkblog

Normális school cuccokat akarok!!

2008.08.06. 17:14 - FanniSilver

Nem érdekel ha beperelnek vagy kitiltanak a ...kimondhatom e nevet?

Na szóval  Szekszárdon álltalában mindenki a T kezdetű escoban veszi meg az ilyen holmit. Már meg sem lepődte amikor rájöttem a hsm-s cuccok elfogytak. De amikor azt vettem észre, hogy csak Princessenek gyártottak az idén füzeteket...Minden tele volt Kungfu Pandával, cicákkal, lovakkal, tigrisekkel...

Azt hiszem kiírtam magamból a dühömet...Akkor oks.

A bejegyzés trackback címe:

https://fannifsilver.blog.hu/api/trackback/id/tr42603806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása